Ati vazut meciul?Daca da….ce parerea aveti?Astept la comentarii parerile voastre despre acest meci.In continuare o sa zic parerea mea fata de acest meci.Thereau rosu?Poate stie cineva si de ce a luat acest jucator cartonas rosu.A facut ceva?Eu nu am vazut nimic acolo.De ce un arbitru da rosu aiurea?Si de ce la Tames sau cum morti lui ii zice nu i-a dat al doilea galben la faza clara de galben?De ce Dica poate sa primeasca cartonas galben pentru proteste insa dinamovistii nu primesc?De ce?Stie cineva de ce Marian Iancu a zis foarte sigur pe el ca Dinamo face jocuri de culise?Are cineva raspunsuri la aceste intrebari?A meritat Tames al doilea galben…cu siguranta da.A meritat Thereau rosu ?..Nu se dadea nici fault la faza aia dar pai rosu.DE ce dinamovistii tot primeau lovituri libere din preajma careului ?DE CE SUPORTERI DINAMOVISTI SUNT ATAT DE PROSTI SI SE BUCURA LA O VICTORIE IN 11 CONTRA 9 PLUS ARBITRI?Astept raspunsuri la fiecare in parte.Daca esti dinamovist numai suferi ca echipa ta joaca cu echipe mediocre si se chinuie saii dea gol stelistilor in 9 oameni dupa eliminari de cacat, si greseli grave de arbitraj in defavoarea Stelei.
VA TRAG LA MUIE LA TOTI DINAMOVISTI DE LA A LA Z




20 September 2006, 10:38 pm
Cel mai adevarat mass primit vreodata:
liviu fifarev: Vine Borcea si da Banu…tot nu vedeti uefa la anu…Hai cu banu hai cu banu…si cu arbitru naztravanu
20 September 2006, 10:41 pm
_|_dinamo….blatisti draq…sa va fut in gura de javre.Deci ai dreptate vladinho..au jucat 14 contra 9(javrele cu arbtrii contra STELEI).Sa ma pish p toti care sufera cu dinamo a lor…dinamo e d kkt….la c draq s-a dat rosu la thereau in mv d arbitri??d-aia era bine cu arbitri straini…deci s-a vazut clar k arbitri au fost pro dinamo si toate decizile au fost in favoarea lor.Sa va trag la muie javrele draq….PUNCT
20 September 2006, 10:59 pm
nu va place cand e impotriva voastra da va place cand zice goian la meciu cu fc arges la 11 metri clar… pey daca arbitru nu l a dat inseamna ca nu a fost … va place atunci?
20 September 2006, 10:59 pm
NEAU OMORAT JANDARMI CU GAZELE
..si bagamiash pulan mortzi masi de suporteri lu dinamo de kkt sa imi bag pula`n toti mortzi lor de caini MUIE DINAMO 4 Ever
20 September 2006, 11:00 pm
Mor cand nu pierdem corect.Mor cand Dinamo castiga partide ARANJATE.Nu mor daca bate DInamo corect ci cand joaca in culise.Muie Dinamo.Daca erati buni erati in liga.Numai suferiti de echipa buna ca nu sunteti.Abia ati dat gol cu 2 oameni in plus si cu arbitri de partea voastra.
20 September 2006, 11:04 pm
ba handicapatu draq….cum sa nu inebunesti knd se vede clar k meciu A FOST ARANJAT??dak era p merit si pm nu 14 contra 9 era frate ceva…atunci ziceam k dinamo e echipa mare..da asa c e??DINAMO E O MARE RUSINE PTR FOTBALU ROMANESC UN KKT MARE SI NUMAI BLATISTI SI JAVRE….SA MOARA MATA K IO DAK D MAINE VAD O JAVRA P STRADA O RUP IN BATAIE…O BAG IN SPITAL MA JUR
20 September 2006, 11:05 pm
Valoarea se vede in meciurile cu arbitri corecti.In Europa se vede unde ati jucat cu niste rapandule si va-ti cacat pe voi era sa va rupa aia.Acolo e valoare nu aici unde aranjati meciuri.
20 September 2006, 11:18 pm
Povestea meciului:Arbitru a vazut k degaba tot dicteaza lovituri libere ptr dinamo,k javrele tot nu reusesc sa dea gol.Si atunci c s-a gandit el?!?!Hai sa-l scot p unu….si-i da rosu lu Thereau…javrele nimic…tot nu reusesc sa dea gol…p urma ii vine geniala idee d a-l da si p nicolita(adev si nicolita a fost devina-greseala prosteasca dar….)…si pana in min 91 knd in final dau si javrele gol.
Daca meciu dura 180 d minute…si dinamo tot nu dadea gol erau 11 contra 7…si tot asa nr STELISTILOR scadea…odata c borcea porcea ridica suma ptr arbitri
20 September 2006, 11:23 pm
rasa mamii lor de javre. hoti nenorociti….bahhhhhh nu se poate asa ceva….cum e posibil asa ceva?….niste hoti si jagardele
20 September 2006, 11:24 pm
Sa imi bag p*la in ei de nesimtiti k anu asta fura mai pe fatza k niciodata!
20 September 2006, 11:24 pm
De ce nu raspunde nici un dinamovist la intrebarile puse de mine?
As aprecia sa vad un dinamovist sincer care sa zica.Da domne ati fost furati am castigat cu bulan asta e.Nu sa suferitic a niste cacati ce sunteti
20 September 2006, 11:31 pm
mmm..imaginea stelistilor enervati la culme si spumand ca niste indivizi in coma alcoolica imi da o placere de nedescris..tin sa va amintesc ca meciul a inceput 11 la 11..si steaua a jucat PENIBIL..iar o echipa de uefa champions league si la valoarea stelei ar trebui sa bata dinamo fara nici o problema in 10..sau chiar in 9,nu?dar treaba asta nu prea s a intamplat..si de abia de abia ati ajuns la poarta..cu suturi anemice..si cum naiba sa dea gol dinamo cand v ati bagat cu autospeciala in poarta? vreti nu vreti..dinamo are numai victorii sezonu asta si tot dinamo iese campioana.HAI DINAMO!! MANDRU CA SUNT DINAMOVIST!!
20 September 2006, 11:31 pm
bah … ce va tot agitatzi ?? asa e romanu … cand pierde gaseste scz … thereau la lovit pala in plex … ia zi tu cuiva sa iti dea un cot in plex … cum te simti ?? dc a oprit arbitru o faza a lu dinamo in careu la un fault “normal” de la o lovitura de la colt ?? … hai de penalty ala sa nu zic, k a continuat ala faza … de rosu lu banel nu cred ca aveti ceva de zis … k nush dc la mancat in cur sa intre in teren fara sa ii zica arbitru dk avea un galben … ?? so … si eo le dau o muie la stelisti … da` asa … una amicala …
20 September 2006, 11:32 pm
pt asta a fost eliminat:
http://gsp.ro/index.php?a=56566&shift=1
20 September 2006, 11:33 pm
Vrem sau nu vrem DInamo are arbitri….asta e ….asta e fotbalul din ROmania.Nu putem zice asta e fotbalul pentru ca fotbalul se vede in EUROPA unde voi spre desoebire de noi JUCATI PENIBIL.
20 September 2006, 11:34 pm
20 September 2006, 11:41 pm
DINAMOVISTHI JI RAPIDISTHI CRAPA D INVIDIE!NAU FAQT EI C A FAQT STEAUA JI NAU AJUNS EI UNDE A AJUJNS STEAUA!SA STEA DRAQ IN BANKA LOR!S NU S MAI CREADA CEI MAI TARI K ST D TOT RAHATU
)))))))))HAI STEAUA TOT INAINTE IN CHAMPIONS LEAGUE!JI LASAI P PROSTHI ASTHIA KARE CRAPA D OFITKA
STEAUA RAMANE CEA MAI ATRE !MUHAHAHAH
21 September 2006, 12:02 am
meciu a inceput 11 - 11 …pana in minutul 30-35 cand a fost prima eliminare sTEAUA a ajuns de 2 ori la poarta …nu v-au convenit eliminarile primu rosu
ar dc l-a macat pala sa dea cu cotu fara minge fara nimik ?? al 2 lea rosu :….arbitru zice intri dupa ce se da drumu la minge …iar nicolita intra si bate …ce mai vreti ?? ….dupa meciu cu rapid la 1-0 …lu` rapid li se anuleaza un gol valabil (2-0) …urmat de un penalty neacordat un posibil (3-0) ….rosu nesu alunecare talpa sus pe la spate ??? ce nu va ajunge ma ??? ce nu va convine ??? nu stiti sa pierdeti va invata DINAMO !!! echipa de l campionilor in 45 de min ajugi de 3 ori la poarta printr-o lovitura libera si 2 suturi in tribuna ? pana acum ziceati ca lasa ma ca vedem care e mai bun in gropa ….acum ziceti ca jucati voi cu lion …. DECI SUNTETI PENALI MA !!! ..
21 September 2006, 12:04 am
Suntem penali
VOi sunteti buni
Dar doar cu arbitri si toti dinamovistii si rapidistii au vazut asta.Pacat.Credeam ca minte Iancu sa se dea bine pe langa Becalid ar sa dovedit ca stie ce zice.
21 September 2006, 12:12 am
SI daca erau 6 vs 11 si dabi dadea 5 goluri !!! plus albitri zicem 6 !!!
)
21 September 2006, 12:52 am
stelistii se oftica … atata tot … ei nu stiu sa piarda … mancati voi degeaba handel … ca a fost corect meciul … ati avut si voi bulan cu kiev … ce plm … si noi iam dat lu everton 5-1 si ne`am luat`o de la sofia, si am facut egal cu herenveen … lol … invatzatzi sa pierdetzi … dk nu era ceausescu nu mai luati voi nici cupa campionilor …
21 September 2006, 12:53 am
aaaa…. si iancu se oftica ca i`am batut si pe ei, dupa ce ne`au condus cu 1-0 … le`am dat 3-1 …

21 September 2006, 12:54 am
Daca pentru tine a fost un meci corect cu arbitraj corect nu stii fotbal.Nu ma ofticam daca pierdeam corect dar pe furaciune ma oftic.
21 September 2006, 8:31 am
@Vladinho
Incerc sa-ti dau raspunsuri, pe cat de bine ma pricep:
1. Thereau: faza simpla, Thereau loveste, Moti exagereaza impactul, tusierul (departe) interpreteaza faza. Asa ceva vezi peste tot in lume. Unii arbitri “musca”, altii nu. Mai toti jucatorii exagereaza “suferinta”. Trebuia Thereau eliminat? Cred ca nu. Dar a transforma asta intr-o justificare… Aminteste-ti de Medina Cantalejo si eliminarea lui Roberto Carlos.
2. Tames: cred ca trebuia eliminat. Regulamentul permite interpretari, dar tot nu-mi place ca a ramas pe teren.
3. Dica a fost extrem de nervos de pe la inceput. Galbenul lui era previzibil. Indiferent cat si cum ti se pare ca esti nedreptatit, la nivelul de profesionalism al Stelei este inacceptabil sa protestezi mereu. Asta asa, pentru imaginea ta de fotbalist in primul rand. Nu-mi place nici cand Niculescu sau Danciulescu protesteaza; iar un cartonas galben pentru proteste este INTOTDEAUNA justificat, la nivele ridicate de performanta. Taci si joci - ti-ai asumat asta cand ai inceput cariera in fotbal.
4. Iancu: n-am de unde sa stiu ce stie (sau nu) acest om. Dar asemenea acuzatii se aduc mereu, e parte din “pregatirea psihologica” a meciurilor. Mai toti conducatorii de club sunt acuzati si acuza. Eu personal nici macar nu mai bag in seama prostiile astea, fie ele la adresa lui Becali, Borcea, Penescu, Padureanu sau a altcuiva.
5. De ce Dinamo tot primea lovituri libere din preajma careului? Pai, pentru acolo se juca. Si asta in primul rand pentru ca Steaua a jucat mult mai slab decat m-am asteptat, chiar la 11 contra 11. Inainte de meci am fost convins ca un egal e varianta fericita pentru Dinamo. Ca lot, omogenitate, relatii de joc, Steaua e peste Dinamo la acest moment; iar asta ar fi trebuit sa se vada. Spre surpriza mea, Steaua a jucat modest chiar si in primele 35 de minute, ceea ce a permis lui Dinamo sa urce. Atlfel spus, daca reuseati sa ne tineti departe de poarta lui Carlos, nu mai aveam atatea lovituri libere.
6. (n-ai intrebat, dara tot raspund) Banel: a facut o eroare de copil de mingi. Pai, dupa atatea jocuri la nivele ridicate, nu stii ca regulamentul CERE sa astepti semnul arbitrului? M-am mirat fara margini sa vad o asemenea greseala prosteasca.
7. De ce ma bucur? Ma bucur pentru ca echipa mea a castigat. Si NU pentru ca a pierdut Steaua.
Arbitraj tendentios? Hai ca de-astea am vazut impreuna, tu si eu, prea multe in ultima vreme. Eu cred ca o echipa mare castiga si impotriva arbitrului; si daca stie dinainte ca arbitrul va “trage” cu adversarii (si NU spun ca asa a fost arbitrajul la acest meci) isi ia masuri sa NU faca acele erori pe care le-ar putea folosi brigada. Or, Steaua a jucat palid taaare in derby-ul asta. Nu ma bucura; ma gandesc la jocurile cu Lyon si Real si sunt ingrijorat. Daca-ti vine sa crezi, sunt “neamul” de dinamovist 100% (tin cu Dinamo de pe la 6 ani, iar acum ma propii de 40) care NU se bucura de suferinta adversarilor. Iar in CL chiar ca nu mai conteaza echipa, atata vreme cat e din Romania.
Permite-mi sa refuz “tratatia” din ultimul paragraf al postului tau. Indiferent de emotii, limbajul suburban nu ajuta la nimic. In primul rand te defineste pe tine, personal, intr-un fel pe care nu cred ca ti-l doresti cu adevarat.
Iar pentru cei care (probabil) vor inunda acest thread cu injuraturi la adresa mea, ma lasa rece. Am trecut de multa vreme de faza “de cartier”. Ar fi timpul sa cresteti si voi un pic - daca puteti.
21 September 2006, 8:57 am
PS: am uitat: cred cu tarie ca astfel de lucruri se vor tot repeta atata vreme cat FIFA nu accepta arbitrajul cu ajutor video (asa cum se intampla in alte sporturi). Poate chiar modificarea la 4 reprize x 15 minute. Atata vreme cat arbitrul e suveran pe teren si nu da socoteaza decat dupa meci, dar rezultatul ramane oricum valabil, orice va putea fi posibil in continuare.
21 September 2006, 9:33 am
Eu sunt rapidist si am vazut meciul. Is dusmanul stelei da mult mai mult am boala pe dinamo.Aseara clar dinamo a fost ajutata de nemernicul de arbitru. Oricat as dori steaua e echima cea mai buna ca e in cl si ar trebi sa-i multumim.Rapidul merge mai prost dar isi va reveni.
Dinamo e o echipa DE CACAT SI CU NISTE DISTRUSI DE JUCATORI. MUIE fraierilor ca numa cu blaturi si arbitri ne bateti si pe noi si pe steaua.Anu trecut 5-2 pt voi cu eliminari nesimtite. pacat ca as fi vrut sa bata steaua acum sa va caalmeze.
si dinamovistii care scriu aici cu motive deale lor sa ne sugeti pula la toti stelistii si rapidistii mai cacatilor. va fut in gura de distrusi ce sunteti. va vad eu in uefa pana unde ajungeti(probabil grupe maxim)
PS: peste 2 etape v-o tragem noi la caca ca sa va linisti odata blatisti nenorociti ce sunteti. prea mult vreti voi in liga pe seama rapidului si a stelei nesimtitilor.
muie dinamo echipa pacii
21 September 2006, 9:40 am
@aim_rapid4ever
Hmm… si cu mintea ce-ai facut? ai lasat-o la garderoba? (pentru explicarea cuvintelor necunoscute tie, precum “minte” si “garderoba”, uita-te in DEX).
Oops! DEX= Dictionar Explicativ (al limbii romane). Hai ca nu-ti mai traduc si “dictionar”
21 September 2006, 9:45 am
pt Krasnaya Sabaka
MUIE TIE si LU MATA !
IN caz ca nu sti ce inseamna MUIE intreba un prieten pe BORCEA ca el ii specialist in luat!
21 September 2006, 9:46 am
Krasnaya Sabaka
bai cacatule ti-o dau la muie de dinamovist nesimtit ce esti. va vad eu in uefa distrusilor.
bucurativa ca ati castigat cu 11-9 in teren.
pai pisatule vati ca mi-a zis mata ca nu ai fost cuminte si am fututo in gura ca pedeapsa.
muie dinamo si la toti suporterii vostri de la rapid si steaua
ma da ce nume de distrus e asta coita(Krasnaya Sabaka)?da-te-n sloboz fraiere
echipa pacii: dinamo
21 September 2006, 9:49 am
Krasnaya Sabaka
eroare de tastatura: vati=vezi
muie la cateii din groapa de gunoi
21 September 2006, 9:51 am
@aim_rapid4ever
De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Dupa ce mai crsti un pic si-ti tratezi acneea juvenila, poate poti si tu sta de vorba civilizat. Pentru moment, ramai in mlastina ta.
Ca sa-ti satisfac curiozitatea: Krasnaya Sabaka inseamna “Caine Rosu” in ruseste (adica o limba straina, adica acea chestie pe care nu o intelegi cand te uiti la televizor si injuri actorii ca nu vorbesc romaneste, sa intelegi si tu ce zic ei acolo)
@steaua
Daca-mi aduc aminte de clasele ciclul primar (clasele I - IV, pentru cine nu stie), atunci purtam si eu astfel de “discutii folosofice”. Intre timp am mai crescut. Tu?
21 September 2006, 9:56 am
caine rosu
lasa ma distrusule fii tu matur si stai acolo in groapa in mizeria voastra.
ar trebui sa-ti fie rusine de victoria nesimtita de aseara. da las ca va venim noi de hac nenorocitilor
Forza rapid!
muie dinamo!
pt cainele rosu in calduri:
imi bag pula-n mortii tai de caine borat
21 September 2006, 10:47 am
Vladinho,
ai lansat o provocare; am raspuns la ea pe cat de bine am putut. Ridica-te la inaltimea propriei provocari si raspunde-mi.
21 September 2006, 11:36 am
Salut,
Eu cred ca stiu ce s-a intamplat ieri. Daca stiti circulau zvonuri cum ca becali ar plati arbitrii. Din acest motiv cred ca Borcea s-a ambitionat si a vrut sa ne dea o lectie asha ca a lucrat puternic la arbitri aseara. Oricum bine ca a tinut meciul doar 90 de minute ca ramaneam doar cu Carlos in poarta.
P.S. Daca dau de arbitrul ala pe starda il bat sa moara tata. Cu dedicatie pt toti stelistii!
21 September 2006, 12:21 pm
@Vladinho
Acuma am vazut postul tau.Respect pentru primul dinamovist care nu sufera ca DInamo mai buna ca nu stiu ce si stie sa vorbeaza civilizat.Sa vazut clar ca la Thereau nu a fost absolut nimica.Erau faze cum a zis si comentatorul care se intampla repetat la cornere sau alte lovituri de penalizare.Pur si simplu porcarii pe terenul de fotbal…..sunt fost fotbalist si stiu asta.Nu se dadea nici fault la asa ceva da pai rosu direct.In repriza a doua acelasi tusier nea dezavantajat cel putin 1 la un faul asupra lui Saban la care nu a acordat nimica.DEci tusierul cu siguranta avea ceva cu noi.Adica vezi la 60 de metri faul de rosu unde nu e nimica si nu vezi la 3 metri cum clar il faulteaza sub ochii tai?….Tames merita al doilea galben nu sa dat …de ce?CARE A FOST FAZA…a pentru ca mai avea unu si lua rosu si astfel Dinamo nu castig.Am inteles.La Banel….pai se poate asa ceva?Adica ii zice sa intre pe teren si cand intra ii da al doilea galben ca a intrat fara sai dea voie arbitru?Pai asa e furt pe fata ma nene.Iar la faza cu loviturile libere…am grsit cum mam exprimat.DE ce lui Dinamo i se dadeau lovituri libere INVENTATE din preajma careului ?Adica majoritatea nu au fost …si totusi sau acordat.
21 September 2006, 12:53 pm
Vladinho,
Iar le luam pe rand:
1. Thereau: din ce am vazut la TV, a fost un schimb “amical” de pumni si coate. Moti a fost “jmeker” si s-a dat lovit. Asta se vede cam pe orice stadion. Tusierul a cazut in capcana, mai ales ca era departe. Dar uita-te la orice meci (inclusiv la CM de asta-vara) si-ai sa vezi ca astfel de incercari se fac permanent. Au “muscat” si arbitri mai mari… Moti a utilizat un truc vechi de cand lumea, si i-a mers. Si fotbalistii de la voi o fac. Uneori le merge, alteori nu. E ca si cu caderile in careu: daca iese, iese. Daca nu, macar am incercat… Da, in concluzie, Cyril Thereau nu trebuia eliminat, eventual Moti trebuia sa primeasca un galben pentru simulare. Dar nu uita ca noi comentam dupa ce am vazut si re-vazut fazele de cateva ori. Pe teren, in tensiune, e cu totul altceva.
2. Schimburi de “replici” gen Petre Marin - Kalanga se vad, iarasi, peste tot. Faulturi care se dau sau nu se dau apar in orice meci, pentru ca - totusi - ritmul in care se joaca (si rafinamentul faulturilor) este mult peste ce pot “duce” trei oameni (arbitrii) azi. Pur si simplu fotbalul modern e prea rapid si prea “peste tot” ca un simplu om sa-i faca fata. Tusierul in cauza a judecat gresit - dupa mine - mai multe faze. Dar asta e. Si eu m-am ofticat dupa meciul de la Marsilia, cu golul lui Chihaia; dar si pe teren sunt tot oameni. Gresesc si ei.
3. La Tames a fost aceelasi lucru ca la Lovin, in meciul vostru cu Rapid. Mai avea unul, arbitrul putea sa-l dea pe-al doilea, sau nu. In ambele cazuri alegerea a fost sa nu. De ce? Asta doar arbitrii in cauza pot spune.
4. Banel: aste e o faza de Cascadorii Rasului. Pai ce, Banel e vreun junior speriat de importanta meciului? Indiferent ce spune sau nu arbitrul, regulamentul e clar: nu intri pana nu-ti face arbitrul semn. Pe vorbe… In plus, nici tu nici eu n-am fost acolo, sa auzim conversatia Banel - arbitru. Tu il crezi pe Dica. Eu, chiar daca l-as crede (iar in acest moment nu am nici o pozitie; i-am luat vorbele cu titlu de inventar pana mai am informatii), tot asa as gandi: regulamentul e regulament, iar Banel il stia. N-are scuza.
5. In privinta loviturilor libere, “inventate” e chestie de interpretare. Ce tie ti se pare inventat, mie s-ar putea sa mi se para corect. Si invers. Respect parerea ta, dar nu inseamna ca eu nu pot avea o alta. In plus, Steaua chiar a jucat modest. Cu o linie de mijloc buna, nu mai ajungeau Kalanga sau Blay(!) langa careul lui Carlos.
In concluzie, Corpodean a arbitrat prost un meci incarcat de tensiune si miza. A facut erori in ambele directii (de exemplu, cand s-a suit Goian pe Dennis Serban (cred) in careu. Daca Denis cadea, era penalty clar si fara discutii. Ori cand Petre Marin l-a lovit pe Ze Kalanga). Dar astea sunt deja intelectualisme post-festum.
Mie imi pare rau doar de lipsa spectacolului si de halul in care a ajuns arbitrajul (fotbalul) din Romania. Impresia mea este ca nici Becali, nici Borcea, nici Iancu, nici Copos, nici Muresan si nici altii ca ei nu sunt straini de “subteranele” fotbalului, iar strigaturile de dupa meciuri sunt perdele de fum pentru noi, fraierii. In lumea lor exista o fratietate de interese greu de banuit dinafara.
Imi mai pare rau de existenta “ultrasilor” care confunda dragostea pentru echipa preferata cu ura impotriva altor echipe (prin extensie, si impotriva sustinatorilor acestora). Ai si tu aici astfel de exemplare (citeste mai sus infantilismele care-mi probeaza pozitia). Dupa cum am spus, in Europa tin cu Steaua, cu Rapid si cu Dinamo, pentru ca sunt roman inainte de a fi dinamovist. Mi-e jena sa admit ca batausii ciomagiti de jandarmi ar fi suporteri ai aceleiasi echipe ca si mine. La fel, si tie ar trebui sa-ti fie cand vezi ultrasii Stelei demoland stadioane. Iar eu personal sunt de acord ca fortele de ordine sa intervina in forta, chiar exagerand cu violenta, pana cand voi putea si eu sa-mi iau copiii pe stadion. Acum, nici macar eu nu mai am curajul sa ma duc la un meci.
Ma rog, toate astea sunt discutii sterile. Istoria s-a scris, drept sau stramb (in functie de fiecare), asteptam amandoi sa vedem ce se mai intampla in Europa si in Liga noastra. Pana atunci, sa stii ca-i tin Stelei pumnii in meciurile cu Lyon si Real, dar in campionat, HAI DINAMO!
21 September 2006, 6:07 pm
Din punctul meu de vedere este clar ca Steaua a fost dezavantajata de arbitrii; iar in privinta jocului mai slab - cred ca este de inteles, daca ne amintim ca Steaua a mai avut parte de un meci in 10 - cu Rapidul.
21 September 2006, 6:08 pm
Nu neg ca Steaua ar fi jucat slab.Au jocat prost ce e drept.Si Steaua si Dinamo.Dar ma enerveaza faptul ca am fost furati.Nu sa jucat cinstit.Nu pierdeam daca se juca cinstit.
21 September 2006, 9:10 pm
“Nu pierdeam daca se juca cinstit”. Mda.
Eu as spune mai degraba “nu ajungeam aici daca conducatorii de cluburi nu se obisnuiau ani in sir sa cumpere arbitrii”. Avem un campionat gol de continut, fals ca un dolar din hartie igienica. Ce s-a intamplat acum e doar o consecinta nefericita a unui lung sir de ani in care spaga si hotia au fost regula, si nu exceptia. Si voi si noi si altii am suferit si ne-am bucurat chiar daca eram constienti ca victoriile erau false si infrangerile hotii. Eu, cel putin, preferam aseara un egal curat decat o victorie de-asta.
Nu se va juca cinstit. Niciodata. Nici la noi, nici in Europa. Doar gradul de hotie difera: acolo e mai subtila, la noi e pe fata. Gandeste-te: sigur vei gasi si tu victorii… ciudate ale Stelei. La fel si la Dinamo. Fotbalul nu mai e demult un sport, e o afacere. Vom muri, iar copiii nostri vor vedea tot trucaje de proasta calitate.
L-ai vazut pe Becali la Realitatea TV? Instructiv…
21 September 2006, 10:08 pm
Nu se face ce sa facut intrun derby.Nu se face ce sa facut cand se decide poate un campionat.Nu se face ce sa facut asa pe fata.Si Steaua ae victorii ciudate si Rapid si Dinamo dar nu asa…..a fost prea pe fata si prea cand nu trebuie.
24 September 2006, 11:06 pm
vladinho,
astaseara (duminica, dupa Rapid-Farul) TVR1 a dat secvente din meciul Dinamo-Steaua, filmate de Antenne2 (Franta), poat venit sa faca un reportaj despre Thereau. N-ai sa crezi (secventa e filmata din spatele portii), dar cotul lui Cyril se vede mult mai clar decat din orice reluare a TVR. Pana la urma, a fost eliminat corect.
18 October 2006, 8:13 am
Muie STEAUA _|_
18 October 2006, 7:32 pm
ma pis pe voi……. ati luat batae…… acuma gasiti pretexte ca….. si nus ce ……../// dati-va foc de kkti!!
19 October 2006, 11:50 pm
sa va dau la muie la toti cei care ati scri de rau de dinamo sa ma pis pe morti lu steaua si lu rapdiu vostru de jegosi infecti !! pisamas pe morti vostri care mai spuneti de dinamo ca e de cacat !! deaia avem 11 victorii am batut pe steaua si am umilit pe rapdi……pisamas pe morti lu ala care mai zice de dinamo !!!!
20 October 2006, 12:07 am
Saracu de tine.Prea agitat esti !
30 October 2006, 4:10 pm
Si Dinamo ii campioana!
Bateti cimpii, ca au jucat in 9 in pula mea!
Scuze peste scuze. Dinamo este noua campioana a Romaniei!
S-a inteles?
29 November 2007, 1:23 pm
Steaua invinge campioana
8 May 2008, 5:56 pm
Sa ma pis pe voi de zdrentele dreaq (stelisti) …numa blaturi stiti sa faceti …
sunteti niste gaozari …
30 October 2008, 5:01 pm
cine sunt suporteri adevarati?voi stelisti,cand o luati in freza nu stiti pe unde sa va ascundeti si cand bateti sunteti falosi ca ati batut si voi o data la 16 mi de meciuri.un suporter adevarat ii acel care este alaturi de echipa si cand pierdem nu numai cand castigam .mie sa imi dea becali toata averea lui ca nu tin cu steaua, eu respect tot fotbalul da DINAMO este echipa de suflet cu ea mam nascut cu ea vreau sa mor.asa ca voi stelisti nu mai trimiteti masuri urate despre DINAMO uitativa in primul rand la voi la steaua voastra meciuri castigate cu albitri si sa nu mai zic.CU DRAGOSTE CATRE DINAMO SI LA BINE SI LA RAU DINAMO ESTE IN SUFLETUL MEU RESPECTATI CULORILE ALBROSU CAINII ………..DANI
30 October 2008, 5:08 pm
FRATI MEI DINAMOVISTI VA DAU UN SFAT HAI SA NU II MAI INJURAM PE CEILALTI SUPORTERI .CA SA LE ARATAM CA SUNTEM PESTE EI SI LA ACEST CAPITOL. CA EI STIU CA DINAMO BATE PE steaua DAR NU VOR SA RECUNOASCA ACEST LUCRU.HAI DINAMO PANA LA MOARTE DINAMO